OMEZENÍ PROVOZU PRODEJNY 18.srpna - 21.srpna z důvodu částečné rekonstrukce bude omezen prodej. Zásilky eshopu budeme vydávat. Zboží nebude možno zkoušet ani vybrat.

Historie

Historie od roku 1863

 

Kvalita, inovace a specializace – vlákno historií značky ETERNA

“Začalo to v časech, kdy košile a límec nebyly nerozlučně sešité v jeden kus. Dnes stačí “tlačítko VYBRAT”, abychom košili a límec sjednotili v jeden kus.”

Tak daleko do minulosti sahá historie značky ETERNA.

 

 

1863

Bratři Hönigsberg založili v roce 1863 ve Vídni oděvní společnost, kterou nazvali ETERNA. Jejich vynález patentované dvojité tkaniny se rychle rozšiřoval jako módní MUST-HAVE v pánském světě módy. A to odlišilo a dodnes odlišuje značku ETERNA (latinsky: věčný) od ostatních výrobců látek a košil a staví cestu k inovaci zvané NEŽEHLIVÁ KOŠILE. 

 

Již tehdy se značka stala vyhledávanou pro svou jedinečnost v nežehlivosti a kvalitu materiálů a zpracování.

 

1927

Byla otevřena pobočka a výroba v německém Pasově – kde je sídlo a výroba ETERNY dodnes. Do Německa se o pár let později přesunulo i oficiální sídlo společnosti z Vídně.

 

1952

Eterna zahájila výrobu 1. kolekce pro ženy - halenky a blůzy inspirované pánskými košilemi.

 

1981

ETERNA začala prvně používat švýcarskou bavlnu – SWISS-COTTON v nežehlivé úpravě – ta dodnes tvoří základ velké části sortimentu ETERNA.

SWISS-COTTON je speciální dlouhovláknitá bavlna, která se vyrábí ve vybraných švýcarských přádelnách. Švýcarská bavlna splňuje ty nejvyšší standardy. Řadí se mezi 3% celosvětové produkce bavlny, které splňují takto vysoké požadavky.

 

1993

Při příležitosti 130. výročí společnost přestěhovala výrobu i kanceláře do nového sídla v Passau, do zcela nové budovy v průmyslovém sídle zvaném Sperrwies.

 

1996

V tomto roce se ETERNA zdolává dva významné milníky: 10 milionů prodaných NEŽEHLIVÝ KOŠIL a MILIONTÁ prodaná NEŽEHLIVÁ dámská BLŮZA.

 

2001

Zahájení kolekce kravat a doplňků značky s designy, které jsou dokonale laděny s materiály a designem košil.

 

2000

Jako první výrobce módních, společenských, business košil a halenek ve světě, dostává ETERNA certifikát ÖKO-TEX Standard 100plus, za výrobu produktů bez škodlivých látek a za výrobu šetrnou k životnímu prostředí.

 

2004

Byly otevřeny první dvě samostatné značkové prodejny ETERNA v obchodních centrech v Koblenz a v Mnichově.

Dnes má ETERNA v Německu a Rakousku přes 50 značkových obchodů.

Prodejny jsou navrženy pečlivě a promyšleně do posledního detailu, aby působily příjemně. Profesionální servis a poradenství v oblasti pánské a dámské módy je pak přidanou hodnotou obchodů Eterna v jejich holistickém způsobu servisu.

 

2008/2009

Již podruhé v řadě ETERNA získala titul "Superbrands" od nezávislou globální organizace Superbrands. Toto ocenění dokládá neustálý náskok v inovaci značky ETERNA.

 

2009

Peter Rentsch se stává obchodním manažer a ETERNA má vizi stát se nejvyhledávanější značkou v oblasti košil a halenek v Evropě do roku 2020.

 

2011

Prémiová řada je rozšířena o světově exkluzivní inovaci Dynamic Cotton - čisté bavlněné tkaniny, která je jedinečná svou elasticitu a tím začíná nová éra pohodlí v košili.

 

2013

Henning Gerbaulet je nástupcem Petera Rentsche a stává se řídícím partnerem společnosti. 

ETERNA se úspěšně prosazuje, v konkurenci mnoha vysoce hodnoceným konkurentů, v kategorii „Celkový obrázek“ a získává ocenění „Top Brand Blouses 2013“.

 

V roce 2013 slaví ETERNA 150. výročí a připomíná si tradiční hodnoty - specialista na košile a halenky.

 

2014

V roce 2014 ETERNA představila svou pozoruhodnou invenci - první nežehlivé košile vyrobené z pohodlných strečových tkanin v programu Non Iron: další celosvětová inovace!

 

2015

Jako nadčasová moderní společnost s dlouhou tradicí čelí ETERNA výzvám trhu a konkurence. V roce 2015 vytváří redesignem nový vzhled značky. 

S osvědčenou kvalitou, ale s novým vzhledem, novým logem, novým štítkem a novým vizuálním stylem a novým konceptem maloobchodního prodeje začíná ETERNA novou éru.

 

 

ETERNA začíná označovat své košile a halenky exkluzivní pečetí GOOD SHIRT. Tím veřejně potvrzuje ekologickou výrobu za spravedlivých pracovních podmínek v Evropě. Zároveň ETERNA vytváří transparentnost v hodnotovém řetězci a umožňuje spotřebiteli krok za krokem pochopit výrobní proces.

 

2016

Inovace a řemeslo charakterizují inovace roku 2016 = nejmodernější technologie značky ETERNA v textilní výrobě pro další zvýšení kvality košil a halenek.

 

Novým Super Slim střihem ETERNA uvádí na trh košili pro extra štíhlou siluetu.

Inovovaný potisk nežehlivého materiálu košile 

Potisk s výtažkem Aloe Vera na pravé hedvábí pro výroby stylových dámských halenek.

 

2017

ETERNA doplňuje trvale udržitelnou firemní filozofii o další část:

Všechny košile a halenky prémiové řady 1863 by ETERNA, stejně jako košile na míru, jsou nyní vyráběny v režimu CO₂-neutrální. 

Ve spolupráci se švýcarskou nadací na ochranu klimatu Myclimate, ETERNA kompenzuje stopu CO₂ ,vzniklou při výrobě košil a halenek, poskytováním finanční podpory projektům na snížení a zabránění CO₂ v Keni a na Madagaskaru.

 

2018

Další novinka Covert Shirt upevňuje postavení značky ETERNA jako specialisty na košile:

Díky inovativní dvojité konstrukci příze a mistrovskému procesu tkaní nežehlivého materiálu kepr je bílá košile s označením „Covert Shirt“ neprůhledná a to dokonce až tak, že nedovolí, aby prosvítalo tetování - na těle, zádech nebo pažích. 

 

2019

Sortiment košil doplňují další novinky: 

Trend směřující k uvolňování standardů business módy kopírují košile s označením SOFT TAILORING SHIRTS vyrobené z praných dvouvrstvých tkanin s měkkými manžetami a límcem. 

Inovace ve funkčnost přichází v jedinečném materiálu LOTUS SHIRT - odpuzování nečistot a vody z materiálu.

ETERNA je nadšená získáním dvou ocenění: Dámský časopis "Freundin" si vybral moderní klasickou halenku ETERNA jako MUST HAVE každé dámy. Ve spotřebitelském časopise "Guter Rat" je model ETERNA GENTLE SHIRT vítězem testu pánských košilích.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.